Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

27 Kasım 2012 Salı

Kısa yürüyüşler büyük adımlar..

Hayatım boyunca hangi sorun veya hangi engelle karşılaşmış olsam da kaçmadım kaçmak istemedim. Benim sorunum engellerin buyuklugu, aşılmasının zorluğu, içeriği degildi. Benim icin onemli olan bireydi..

Geceleri uyuyamıyorum cogu zaman..Yazıp yazıp kelimelerle oynuyorum.. Yuruyusler yapıp geceleri iyisiyle kotusuyle, acısıyla tatlısıyla açılıyorum kelimelerin parıltılı yolculuklarına.. Havalar artık sogudu.. Yagmurlu sisli bir gecedeyim..

Gariptir siste yürümek
Her taş, her çalı ıssızdır
Hiçbir ağaç diğerini görmez
Her biri yalnızdır.
Dostlarla doluydu dünyam
Yaşantım aydınlıkken henüz.
Şimdi, sis çöktüğünden
Görünmez oldu hepsi...
 
Ama bilir misin kayıplara yakındıgın surece ve hedeflerin varsa durmadan yoneldigin bilemezsin huzur nedir diye.. Uykusuzca yattıgın yatagında aglarsın durmadan..Bilir misin bunu da?
 
Kısa yuruyusler içinden gelmese de yapmalısın kimi zaman.. Sil bastan baslamalısın..
Her çağrısında yaşamın hazır olmalısın..Yeniden başlamaya eskiyi bırakıp gerilerde.
Kucak açmalı yenilere.. Yaslara bürünmeden ,cesaretle ve gözüpek...Her yeni başlangıçta bir büyü saklı yatar.. Tutar elimizden ,kol kanat gerer yaşamamıza.. Bilir misin bunu da?

Bir..iki..uç tıp.. Iyi geceler..



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder