Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

13 Ekim 2012 Cumartesi

A Journey -- Heart-->Mind--> Soul

Bu aralar cok yazıyorum. Sizlerle paylasmakdiklarim da var ama bunu paylasmak istedim cunku aynı veya benzer bir seyahattan gecmisizdir diye dusundum :)

Bir background vermem gerekirse: Ben "özlü sözler" koleksiyonu yapıyorum :) Bazen bir fotograf ve yazı sessizligi o kadar ses olur ki yol verir veya yalnız olmadıgını hissedersin... Ben bu yolculuga "kalpten mantiga mantiktan ruha" adını verdim cunku kalbini dinlersin once sonra mantigini devreye sokarsın (er ya da gec) ve sonra aklın susup ruhunu dinlersen o zaman hayatına bakarsın..Bu surec kimi zaman cok hizli geciyormus gibi gorunur; ama aslinda sen onu her saniyesinde / sindirerek yasadigindan senin icin gunlerdir/ aylardır/ yıllardır..

Asıl onemli olan:
1- Kendine deger ver kendinle mutlu ol once
2- Sonra riske atmak pahasına hayallerinin pesinden git -- korkmadan
3- Hataların olursa bu yolculukta hatalarını kabul et ve ozur dile/ hatasını kabul ediyorsa karsindaki onu affedebilmesini bil.
4- Hayat devam ediyor -- ne duruyorsun o zaman move on to welcome life! 

STEP BY STEP ;) - travel as you wish ;)
 


Love,
Bike


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder