Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

18 Haziran 2012 Pazartesi

Baba bir şiir fısılda kulağıma..

Bu haftasonu babalar günüydü (17 Haziran)... Ben de aldım başımı, sevgimi, düşüncelerimi, sorularımı, cevap bulamadiklarımı ve gittim Sapanca'ya babamın yanına.. Dedim bir şiir yaz bana baba..

Içinde balık yediğimiz güzel Istanbuldere koylüleri gibi güzel temiz ve renk saçan şelale olsun..



Salına salına yeşilliğin keyfini çıkarabilecegimiz hamak olsun..

Hamakta yatarken gördüğüm o güzel gökyüzündeki gun ışığı olsun..

Bulutlara anlam yüklemek olsun..

Güneşin batarken bıraktığı o tatlı pembemsi havası olsun..

Akşamdan sonra ardından doğan güzel günler olsun..

O doğan güneş ile birlikte cıvılcıvıl enerji ile salıncaklarda sallanan çocuklar olsun..


Hayalini kurduğum dağ evi olsun..

Dağ evimden bakarken göreceğim manzara olsun..

Ve o manzaranın bir köşesinde hep sen ol ve devam etsin şiirinher türlü konu ve duyguyu içersin çünkü budur aslında hayatı heyecanlı ve merak uyandırıcı kılan..
"Sen elinden gelenin en iyisini yap, gerisini de bırak hayat yapsın.
Korkularına 
doğru yürü o zaman uçmayı öğrenirsin." 

"Sana aşkın zorluğunu söyleyeyim mi? Günü gününe uymaz aşkın!"

"Sana hiç hissettirmedim belki;
Belki de,
Sessizliğime gizledim.
Haykırma zamanı mıdır şimdi?
Sen gene de kulaklarını kapa!
"Seni özlüyorum" diyorum"


Babama ve bütün babalara/ baba adaylarına güzel babalar gününe!!



Sevgilerimle..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder