Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

19 Mart 2012 Pazartesi

18'den 28'e yolculuk..

Hollanda- Utrecht bu guzel yolculukta eslik etti bana..Yanımdaki Nihalim ve Emrullahim ve bir de prenses Cevriye muhtesem yapti bu yolculugu :)
 
 
Yolculuguma gece 2 cayıyla basladik ve hayatimda aldigim en bıdık pastam cayımı daha tatlı hale getirdi ;)
Ertesi gun Cevriye'ydi beni sicakligiyla sevimliligi ile uyandiran ailemin telefonlarindan sonra:) Cevriye her ne kadar iyi ki dogdun bakısı atmasa da ayaklarimin ucunda kıvrılmasi yetti ve telefonun bir ucundaki anneme itiraf etcektim ben kedi sahibi oluyorum dilerim en kısa zamanda:)
Sevgi cigliklarimi duyan Nihal'cim Emre'cim gunun ikinci kutlamasini yaptilar muazzam bir kahvalti ve "gozleri kapa ve hayal et yerken" cinsten pasta ile:)
Gunun ucuncu pastasi guzel Utrecth'in kanalina nazır kafesindeki pizza ve elimizdeki sarap kadehleri ile oldu :)


Ve 4 gun 4 gece misali 4. kutlamamiz lazanyamiz, enginarimiz, benim enginar yapraklari nasil temizlenir dersimiz, saraplarimiz ve senelerin topladigi ozlemlerin besledigi konusmalarimizla devam etti :)

Tabi 4 kere kutlama bir simartti beni :) Cocuklastim 18indeki citir gibi haha :) Disari attik ve kendimizi Canli Jazz muzik ve ickilerimizle bulduk Stairway to Heaven'de :) Asi ruhlu rockci genclerdik biz.. Nacho yiyip ickilerimizi yudumlarken de kameralara poz vermeden duramadik :)


18 yasindaydim onlarla tanistigimda.. Resimler videolar konustu kahkaha atti biz sustuk..Buğulu sarkılarin kralı Mustafa Sandal'di bizi dalip goturen aslinda:) Barıs Manco'muzun Ballı kaymak sarkısı lauabalistirdiyse de bizi lavantali siyah cayimiz dindirdi ruhlarimizi..


Aradan 10 yıl gecti. ama 18'inde neyse 28'sinde de o'yuz.. Hayatta yasanilanlar degistirse de verilen tepkileri, hayata durusu, duygulari yine de aynidir o yolculuktaki gercekler, inandiklarin, hislerin, kalbin. Yine Nihal'cigim Nihal; Emre'cigim Emre ve Bike yine ayni Bike (ooohh noooo :) hahahaha).

Sevgili Utrecht bu haftasonu sen de eslik ettin bana, kulak kabarttin soylenenlere.. Ortak oldun sırlara.. Onayladin verilen ogutleri..Senden ricam o kucuk Ege'yi koru o sıcacık yuvada.. Onlari cok seviyorum..

Haydi bu sarki da herhangi bir yerde, herhangi bir zamanda, herhangi insanlarla olacak bulusmalar icin gelsin.. 



Nice guzel saglikli 10 yillara ;)

Cheers!
Bike









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder