Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

18 Eylül 2011 Pazar

Yunuslarla yolculuk ;)

Prenses ve Gerar.. Kucuklukten beri hayallerimin bir parcasi olan yunus arkadaslarimdan ikisi..Gectigimiz Cumartesi tanistim onlarla.. Beraber yuzduk..Dans ettik..Sarki soyledik..

Eyup'te "Dolphinarium"'a zamaninda yunus gosterisini izlemek icin gitmistim..Onlarin danslarini izlerken bir gun beraber dans edecegimizi dusledim.. Bir Grupanya kampanyasi bir is gununde karsima cikti ve bir anda kulaklarima geldi yunuslarin sarkisi ve biletleri aldigim gibi kendimi buldum o havuzun icinde Prenses ve Gerar isimli sevimli arkadaslarimla..

Pür dikkat hocalarini dinleyen yunuslar biz sirtindan tuttugumuz an buyuk bir hizla suzuluyorlardi havuzun icinde.. Bir balik ve bir alkis mutlu ediyordu onlari.. Dilerdim ki daha buyuk bir ortamlari olsun alabildigince gitsinler acilsinlar.. Icimde hem bir sevinc ama nedense bir de burukluk vardi onlar icin..Yanimdaki Gerar'a fisildadim "Ben bir Hermais sen de benim Altin Yunus'um ol gel beraber acilalim denizlere gidelim uzaklara.."



Ben Gerar'i ve Prenses'i ile mutlu mutlu birakip Halic denizinde diger yunus arkadaslarimi gormek icin ciktim Pierre Loti tepesine Aylin'cigimle beraber :) Cayimi yudumlayip simitimi tirtiklarken denizin, tarihi evin/ yollarin kokusunu cektim icime derin bir nefesle..

"Aylin sanirim ben kafayi buldum bu temiz hava ile yunuslar goruyorum Halic koprusunun altinda!!" =)






Sevgiler Yunuslar'a.. Acilin denizlere ya da dilediginiz gibi dans edin bulundugunuz yerde.. Yeniden gorusmek dileklerimle sizlerle!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder