Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

14 Ağustos 2011 Pazar

Mudurnu'nun yollari tasli..

Hersey bir Pazar gunu spontane olarak "Yedigolleri gidip gorelim" heyecani ile basladi ama Yedigolleri goremesek de alip basimizi gittigimiz yollar bizi inanilmaz mutluluk veren bir yolculuga goturdu :)

"Road trip"'imiz basladi radyoda calan country muzigimiz ve benim co-pilotlugum esliginde ;) (Evet yunus yuzugumu cok severim :) ) Babam kaptan annem arkada manzaranin keyfini cikaran ; ) Ama arada ben de cennet misali yolu olumsuzlestirmeye calisiyordum yakalayabildigim karelerle ;)

Ilk istikabetimiz "Sülüklü göl": Batıkaradeniz Bölgesi’nde Bolu-Mudurnu-Tavşansuyu köyü(eski adı:Akyokuşkavağı) sınırları içinde yer alan bir göl. Eskiden insanlar bu golden suluk toplarlarmis ama bize misafirlik edenler sevimli kurbagalar, baliklar ve ucsuz bucaksiz yesil arazi oldu :) Malesef duyarsiz insanlarin piknik yapmamalarina ragmen piknik yapip biraktiklari kotu manzaralar da dudagimi bukmedi degil :( Ama yine de bu gol guzelligini, ışıltısını konusturabiliyordu ;)

Suluklu golden donerken karsilastigimiz guzel kardesimizin dedigi gibi "dimdirek" ilerleyip Mudurnu'da bulduk kendimizi.. Eski konaklar, arnavut kaldirimlar, Osmanli tarihi kokan Haci Sakirler Konagi ve guler yuzlu Mehmet abimiz.. 

 Bu Haci Sakirler Konagindan biraz daha bahsetmek isterim (http://www.hacisakirlerkonagi.com/konagimiz.htm). Mehmet abimiz 5 yildir isletmeciligini yapiyor ve diyor ki: "Burada dedelerimizin ninelerimizin yasadiklari hayati orneklerle sunmak istiyorum. Cocuklarimiza bu kulturu iclerinde yasatabilmek ve yeni kusaklara aktarabilmek en onemli gayem..".. Hay agzina saglik Mehmet abim dedim ve bana cok guzel bir kulturel tur yaptirdi konaginin icinde... Ben yeni seyler ogrendikce,  annem ve babam cocukluklarini yasadikca daha da kaptirip gittik o an kendimizi.. Cok stratejik noktalari, tiyolari ogrendim kizlarin erkeklerin kalbini calabilmesi icin yaptiklari ;) Kiz odasina girdim ve kose penceremden bende baktim acaba koseden cikip gelcek mi benim de atli prensim diye?? =)

 
--> Stratejik nokta iste burasi :))
Mehmet abimizin ilk yaptigi o guzelim taze fasulyesini yedikten sonra devam ettik yolumuza.. Kendimizi Mudurnu'nun kultur evlerinde bulduk.. Cok ilginctir ki bu kultur evlerini kurup, organize eden ve isletenlerin ortak bir ozelligi buyuk sehirden kacip daha rafine hayat yasamak icin o taraflara gitmeleri.. Belki kimi zaman karinlari doymuyor belki kimi zaman hic birsey kazanamiyorlar ama gozleri parildiyor, birbirlerini taniyan koy halkinin "vay aleykumselam" lafi ile icleri isiniyor..

(Burasi eski adli bina)

Kulturel ve ruhsal beslenmemizden sonraki stresli, virajli ve zor sartlara sahip yollar istenmeyen bir yorgunluk ve strese sebep olsa da ucuncu varis noktamiz olan "Sunnet Gol"'unun sakinligi, canli rengi,etrafindaki yesillikler herkesi bir silkeledi (http://www.sunnetgolu.com/anasayfa.html).
Adapazari'na donus yolumuzda gectigimiz Goynek, Geyve'de halki selamlayip yolculugumuza Adapazari istikabetinde devam ettik..

Annem ve babamla cok guzel bir Pazar gunu gecirdim..Bir sonraki turumuz Yedigoller olsun istedik ne dersiniz? :) (Fotoya bakinca elimde degil planlar direk yapiliyor ;) )

 
(Internetten alinmis Yedigol resimlerinden biri..Kirmizi, turuncu, sari, yesil renklerin uyumunu, ahengini bizzat kendim gormeliyim! )

Herkese iyi haftalar;)
Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder