Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

7 Ağustos 2011 Pazar

Kayakoy sanat kampinin buyulu havasi :)

Yogun bir is temposu icindeydim bir kac hafta once.. Hizlica bir ogle yemegi yiyelim demistim arkadasima ve iste o sirada iyi ki sormusum ona : "Kendim bir tatile cikmam gerek nereyi onerirsin? Farkli bir ortam, farkli cevre olsun.." .. Ah Bike dedi "Kayakoy sanat kampi" vardi 4-5 sene once gittim ve gecirdigim en guzel tatildi.. Ogle yemegini daha da hizli yedim ki yerime gidip internet sitesine bakayim.. Baktim ve buyulendim renk cumbusuyle, guzel kahkaha dolu fotolarla, gozumu kapadim ve hayal ederken kendimi orada gozumu actigimda oradaydim gecen hafta :)

Oncelikle Kayakoy sanat kampini anlatayim maceralarima gecmeden: Isletmecileri sevgili Mutlu ve Nihal Ekiz.. Ama aslinda arkadasinda kocaman bir Ekiz ailesi ve degisik cografyalardan, sehirlerden gelmis arkadasliklar, dostluklar var orada.. Bu sanat kampinda degisik atolyeler var (yoga, dans, ritim, deri sanati, ahsap boyama, resim, seramik etc.). 4 gun boyunca sectigin herhangi bir atolyede sabah kahvaltisindan sonra ogle yemegine kadar egitimini aliyor ve sonrasinda kendi ellerini, yetenegini, hayal gucunu konusturuyorsun ;) 

1 hafta boyunca neler yapmadik ki?? Sabahlari guler yuzlum Linda ile beraberdim Yoga derslerinde (evet geceden kalma yorgunluktan dolayi sadece 2 kere gidebildim :( Ama Istanbul'da devam edecegim umarim ;))Atolyeler vardi ve deri atolyesinde "en iyi hocam" Barbaros (Barbi) hocamizla beraberdik: Kelebekli bilekligim, kermitli duvar susum, sanatci ukala bir gulumsemesi olan maskem var :)) Sonrasinda dag-bayir yuruduk ve doganin guzelligi, kayalarin sessizligi, circir boceklerinin korosu ile buyulendim:  Çam kokulari esliginde.. Ceviz yiyip enerji toplayarak (ellerine saglik Mutlu'cum:) ).. Grubun basi Mutlu'nun meleklerinden biriydim (Aysen trekking arkadasim ozlicem seni:) Ah ama sirin kopek dostumuz Badem'i gecemedik onumuze gecti hep ;) ).. Aksamlari mutfaktaki guler yuzlu can teyzelerimizin yemekleriyle buyulendim.. Yemek sonrasi sanki uzun zamandir taniyormuscasina Japon/ Alman/ Fransiz/ Turk olsun herkesle butun samimiyetinle sakalasmalar, sohbetler, kahkahalar, kimi zaman da huzunlenmeler buyuledi beni.. Hafta icindeki bir gun gittigim dalis kursunda tanistigim denizin dinginligi, dans eden baliklar, sonsuzluktan gelen gunes isigi, elele tutustugum yanibasimdaki balik adam :))), dalis sonrasi kalbimin atisi ve bir daha bir daha yapmak istemem buyukledi beni..

Dun Kayakoy'den giderken, odayi bosaltirken biraktigim kucuk notlar da dilerim bir kucuk guzel tebessum birakmistir o guzel insanlara..

Canim ikizim eslik etti bana bu yolculugumda.. Umarim o da benim kadar keyif almistir ;) Tesekkurler Bahu'cugum :)

Dilerim bir daha yolum dusecek..Kapilarini calacagim..Ayni gulen gozlerle bakacaklar bana..

Sizlere tavsiyem bir hafta, iki hafta, bir gun, iki gun olsa da bir gitmeniz bu sanat kampina;) Facebook sayfalari: http://www.facebook.com/profile.php?id=533601366#!/group.php?gid=25884707418

Mutlu insan "Mutlu" sizlere mutlu mutlu gulumsemesiyle yardim edecektir eminim :)


Benim bir sonraki planim araba kiralayip "road trip" yapip gitmek ve Kayakoy'un kahvesindeki, komsu evlerindeki, komsu restaurantlardaki buyulu anlari birsekilde yakalayabilmek ; ) Dilerim gerceklesir..

Sizleri cok seviyorum Kayakoy sanat kampi ailesi ve tanistigim arkadaslarim ;)

Bir sekilde bir yerlerde bir zaman gorusmek uzere!!

1 yorum:

  1. Eline sağlık Bike,
    tam anlamıyla kampta yaşananları hissettirebilmişsin,ben de zamanında yogaya kamp aracılığıyla başlamıştım sana devam edebilmen için bir yoga merkezi tavsiye etmek istedim.Cihangir yoga,sitesinden detaylı bilgi edinebilirsin.

    Kampın güzellikleriyle kalmak dileğimle.....:D

    YanıtlaSil