Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

7 Ağustos 2011 Pazar

Ilk olarak merhaba :)

Arkadaslar selamlar,

Yazilarima baslamadan once bir merhaba demek istedim sizlere :) Benim bu ilk blog denemem. Onceden hep gunluk yazardim (evet guzel pembe kapakli defterlerim ve tuylu kalemlerim vardi :)) ve bir sure de bos buldugum kagitlara yazdim anilarimi, hayallerimi, maceralarimi ..

Uzun zamandir dusundugum birseydi blog sayfasi ile sizlerin de ulasabilecegi bir nevi "paylasilan gunluk" :) olusturmak.. Icimden geldigince yazacagim: yazim hatalarim, anlatim bozukluklarim, arada ucmalarim/ sacmalamalarim, arada ciddiye alir arada da tiiye alir tavirlarim, ogut vermek demesek de bir Guzin abla havasi yaratmalarim, bazen bir aşık bazen de yalnız kovboy tavırlarim.. Hayatima elimden geldigince renk katmaya calisiyorum inisler cikislarla beraber :) Bu renkleri (aydinlik ve karanlik ikisi bir arada veya yalniz basina) sizlere butun samimiyetimle aktaracagim bu sayfada ;)

Sizlerden ricam yorumlarinizi, varsa eklemek istedikleriniz, katilmadiklarinizi/ katildiklarinizi benimle paylasmaniz..

Iyi eglenceler! :)
Gorusmek uzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder