Language Preference

Bike Kilic

Fotoğrafım
United States
Merhaba! Benim adım Bike ve Türkü'm. Şu an eşim Antonio ile birlikte Amerika'da yaşıyorum. Yeni yerler, insanlar, filmler, aktiviteler vs keşfetmeyi cok severim ve bunları sizlerle paylaşmak isterim. Umarım güzel bir vakit geçiririz hep beraber. Her zaman düşüncelerinizi, varsa sorularınızı bekliyorum ;) ~~~~~~~~~~~ Hello! My name is Bike and I am from Turkey. Currently I live in America with my husband, Antonio. I love discovering new places, people, movies, activities etc and sharing my experiences with people. I hope we will have fun together ;) Please don't hesitate to ask me any questions and share your comments about my writings, thoughts, journeys etc.

Bir e-mail kadar yakin olmak=)

11 Ağustos 2011 Perşembe

Abba Bruksel'e gel ;)

Gecen hafta tatil sirasinda son dakikada gelen bir haberle yorgunluktan, evde vakit gecirmeyi ozlemekten olsa gerek zorlanarak is icin gittigim Bruksel yolculugum ucakta cevremi saran minik arkadaslarimla senlendi ;) Onumde oturan yakisikli minik kahraman 'Abba gel Abba gel' esliginde yolculuguma renk katti  :) Tabi sonrasinda uykusu gelip huysuzlansa da :/

Ucak inene kadar aglayan minikler beni cok yorsalar da otele gidene kadar gordugum dev, sanat harikasi binalar enerjimi yerine getirdiler. Abba gel diyen gozlerini kocaman acan erkek cocugu gibi gozlerimi kocaman acip hayranlikla bakiyordum :) 




Otele vardigimda gozume carpan kucuk sevimli detaylar keyfimi bir kat daha yerine getirdi :) Otellerdeki bu tur ayrintilari yakalamaya calisiyorum ve ayni zamanda kendi evimin dekorasyonunu da hayal dunyamda sekillendiriyorum :)


Bruksel'e ikinci gidisim ama is icin gittigimden firsatim olmuyor hic, dolu dolu gezmek icin. Ama arastirdigima gore cok gezilecek gorulecek yerleri var (http://www.bigglook.com/biggtravel/sehirler/bruksel/index.asp). Yine de ofisten cikabildigimiz kadar erken cikip "downtown"'un keyfini cikarmaya calistik bu sefer ;)

Cok sirin, sevimli publar, kafeler var... Gun boyunca yapilan toplantilarin, sunumlarin yorgunlugunu en iyi alan Franbuazli biram ve yanibasimda birama eslik eden arkadaslarim oldular tabi ;)


Kisa sevimli verimli bir iki gun gecti Bruksel'de ama bir gun tatil amacli gelip Bruge tarafina gecip cikolata kokusu,Orta Cag'dan kalma mimarisi, kanallari ile dunyami renklendirmek istiyorum :)

Cheers!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder